niedziela, 6 listopada 2016

KALENDARZ POGODY

TWORZYMY SWÓJ WŁASNY
KALENDARZ POGODY... :)

  

DOSTĘPNE MATERIAŁY:
-napis główny: KALENDARZ
-nazwy pór roku + ilustracje
-nazwy miesięcy
-nazwy dni tygodnia + numerki (1-31)
-znaczki pogodowe

Mała zapowiedź poniżej... :)







Jak zrobić swój własny kalendarz????
Zapraszam do obejrzenia króciutkiego filmiku, gdzie znajdziecie kilka 
pomysłów na jego wykonanie oraz gotowe kalendarze ze sklepowych półek...
(nimi również można się zainspirować).


By otrzymać materiały należy:
-polubić mój fanpage na facebooku:
https://www.facebook.com/MyLife.MyPassion.MyChoice/
-udostępnić (polecić) moją stronkę fb lub post dotyczący pakietów pomocniczych dla nauczycieli
-napisać do mnie wiadomość prywatną z informacją o wykonaniu powyższych poleceń (na fb)
Uwaga!!!
W odpowiedzi prześlę swój adres na chomikuj.pl  wraz z hasłem dostępu
do folderu, w którym zamieściłam wszystkie materiały na kalendarz.
Po wpisaniu hasła będzicie mogli pobrać wszystkie dostępne materiały.
(Tworzone przeze mnie materiały cieszą się wielką popularnością, za co dziękuję Wam Kochani z całego serduszka :* <3 <3 :). Niestety jednak nie nadążam z wysyłaniem emaili do Was, dlatego postanowiłam zmienić troszkę zasady…)
Inne materiały z tej serii znajdziecie tutaj:

-PAKIET POMOCNICZY DLA NAUCZYCIELI PRZEDSZKOLA/ KLAS I-III
-KĄCIKI TEMATYCZNE W PRZEDSZKOLU
-PAKIET POMOCNICZY DLA NAUCZYCIELI PRZEDSZKOLA/ KLAS I-III - CZĘŚĆ 2
http://my-life-my-passion-my-choice.blogspot.com/2016/08/pakiet-pomocniczy-dla-nauczycieli.html


Życzę wszystkim miłej pracy z kalendarzem... :) Pozdrawiam Monika :*

Grafiki, dzięki którym stworzyłam materiały pochodzą z: https://www.teacherspayteachers.com/Store/Krista-Wallden

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *