niedziela, 14 sierpnia 2016

PAKIET POMOCNICZY DLA NAUCZYCIELI PRZEDSZKOLA/ KLAS I-III

ETYKIETY - ORGANIZACJA SALI



 Cześć Kochani!!! :*
W związku z dużym zainteresowaniem  moimi wizytówkami z kącikami tematycznymi w przedszkolu, postanowiłam, że stworzę specjlanie dla Was:
PAKIET POMOCNICZY DLA NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA ORAZ KLAS I-III.
Pisałam Wam już o tym kilka dni temu na swoim facebookowym profilu.
Co jakiś czas zamieszczać będę kolejne moje nowości. Powstaną miedzy innymi: odznaki dla dyżurnych, kalendarz pogody, i inne... Dziś przygotowałam dla Was etykiety, które pomogą nam - nauczycielom w dobrej organizacji w sali. Dostępnych jest 8 plansz, którymi należy opisać materiały dostępne w naszym przedszkolu/ klasie.

Moje plansze:
FLAMASTRY
DŁUGOPISY
KREDKI
ZESZYTY
FARBY I PĘDZLE
GUMKI DO MAZANIA
OŁÓWKI
PLASTELINA

Oto one:

By otrzymać etykiety należy:


-polubić mój fanpage na facebooku (kto jeszcze tego nie zrobił)
-udostępnić (polecić) moją stronkę fb
lub post dotyczący pakietów pomocniczych dla nauczycieli
-napisać do mnie wiadomość prywatną z informacją o wykonaniu powyższych poleceń oraz podać swój adres email, na który wyślę pliki.

Post z wizytówkami kącików tematycznych w przedszkolu znajdziecie tutaj:

KĄCIKI TEMATYCZNE W PRZEDSZKOLU http://my-life-my-passion-my-choice.blogspot.com/2016/02/kaciki-tematyczne-w-przedszkolu.html



Dla wszystkich natomiast zamieszczam dziś dwa urodzinowe emblematy, którymi można obdarowywać dzieci, które w danym dniu obchodzą urodziny. Zapraszam do pobierania :)




Na dziś to wszystko...
3-majcie się ciepło Kochani...
Miłego wieczorku  :) :*

Grafiki, dzięki którym stworzyłam materiały pochodzą z:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *