wtorek, 23 sierpnia 2016

PAKIET POMOCNICZY DLA NAUCZYCIELI PRZEDSZKOLA/ KLAS I-III - CZĘŚĆ 2

ZNACZKI DO DYŻURÓW

BAJOWE ILUSTRACJE - DEKORACJA SALI



Dobry wieczór!!! :****
Dziś zamieszczam dla Was kolejną porcję  wykonanych przeze mnie materiałów
- PAKIET POMOCNICZY DLA NAUCZYCIELI PRZEDSZKOLA/ KLAS I-III - CZĘŚĆ 2
W tym poście przygotowałam dla Was znaczki do dyżurów oraz bajkowe ilustracje, którymi można ozdobić salę. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu... :)

Znaczki do dyżurów:



Bajkowe ilustracje:



 By otrzymać materiały należy tak jak poprzednim razem:


-polubić mój fanpage na facebooku (kto jeszcze tego nie zrobił)
-udostępnić (polecić) moją stronkę fb
lub post dotyczący pakietów pomocniczych dla nauczycieli
-napisać do mnie wiadomość prywatną z informacją o wykonaniu powyższych poleceń oraz podać swój adres email, na który wyślę pliki.

Inne materiały z tej serii znajdziecie tutaj:


-PAKIET POMOCNICZY DLA NAUCZYCIELI PRZEDSZKOLA/ KLAS I-III

-KĄCIKI TEMATYCZNE W PRZEDSZKOLU


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *