niedziela, 12 czerwca 2016

FUNNNY BUNNY BAG

Dziś chciałabym Was zaprosić do świata wesołych króliczków...
-FUNNY BUNNY BAG




Aaaa oto NASZA historia... :)))))

Króliczki FUNNY BUNNY BAG pojawiały w moim życiu  kilka miesięcy temu...

Nasze pierwsze spotkanie miało miejsce na Kosmicznym Maratonie Artystycznym.
To właśnie wtedy po raz pierwszy o nich usłyszałam i już wtedy podbiły moje serce <3 
Tam również usłyszałam piosenkę z Funny Bunny Bag w roli głównej... :)

 Słowa piosenki opisują je tak:


"FUNNNY BUNNY BAG TO WESOŁY KRÓLIK JEST...
FUNNNY BUNNY BAG SCHOWAJ W NIM CO CHCESZ...
FUNNNY BUNNY BAG TO PRZYJACIEL DZIECI JEST....
FUNNNY BUNNY BAG W PODRÓŻ ZAWSZE WEŹ"


Funny Bunny Bag" - sł. Monika Kluza, muz Mateusz Kluza. 
Piosenka pochodzi z Kosmicznego Maratonu Artystycznego,
wykorzystać ją można podczas zabaw z dziećmi.... 
(Na końcu posta znajdziecie kilka informacji na temat tych MA).


Słuchając utworu od razu pomyślałam 0 warsztatach, które prowadzę dla najmłodszych.
Nasuwało się mnóstwo przeróżnych pomysłów na zabawy z tymi uroczymi króliczkami. Nie mogłam się doczekać kiedy będą mogła przedstawić wszystkim: Funny Bynny Bag :)
Tak jak się spodziewałam dzieci były zachwycone :) Każde nasze zajęcia nie mogły obejść się zabaw z nimi.... Wiem, że kilka króliczków zawitało już do domów dzieci :)

A teraz dokładniej...
-Co to jest FUNNNY BUNNY BAG???
-Kim są te wesołe króliczki?
-Do czego służą?
-Kto je stworzył?

Jak można przeczytać na stronie producenta,
FUNNNY BUNNY BAG to:

"Młoda, polska marka powstała z myślą o dzieciach, ale nie tylko... to praktyczne worki dla kochających wesołe i stylowe rozwiązania"....


"Króliczki to gadżety do przechowywania naszych skarbów...
Jakich? To zależy już od nas..."

Ja wykorzystuje je na zajęciach z dziećmi. Chodź oczywiście nie tylko...
Posłużyły mi również jako kosmetyczka, etui do telefonu, torebka.  
Są także doskonałym dodatkiem do wykończenia moich stylizacji.
Jako pierwsi do mojego domku zawitały dwa króliczki... - BLUE I MIXIU. 
Nie ruszam się bez nich na krok, towarzyszą mi dosłownie wszędzie... Ostatnio 
wspierały mnie podczas 2 tygodniowego wyjazdu na szkolenie - od razu raźniej :)



Jakiś czas temu obdarowałam nimi moją chrześniaczkę, która obchodziła akurat urodzinki :) Jak się później okazało był to bardzo trafiony prezent. Zdjęcie poniżej:

Roksanka ze swoimi króliczkami... :*

Futrzak i Heart z kolekcji PASTELOVE :)

Zapraszam do zapoznania się z bogatą ofertą producenta:


Ja teraz poluję na Funny Bunny Bag -White, rozmiar XL... 
Mam nadzieję, że już niebawem dołączy do mojej kolekcji :)


<3 FUNNNY BUNNY BAG <3

Korzystając z okazji zachęcam do odwiedzenia stronki Maratonu Artystycznego: http://maratonartystyczny.wix.com/maratonartystyczny


-MARATON ARTYSTYCZNY - warsztaty doskonalące dla nauczycieli, 
wychowawców, animatorów, studentów, rodziców i osób pracujących z dziećmi. 
Najlepsze warsztaty na jakich miałam okazję być... 
POLECAM! :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *