piątek, 23 czerwca 2017

CROWN PRINCESS

W dzisiejszym poście zamieściłam dla Was kilka szablonów koron, diademów, itp. 
Korony są bardzo proste do wykonania, przy tym wyglądają niezwykle efektownie... W sam raz dla małych księżniczek, chodź oczywiście znajdą się również szablony, które przygotowałam specjalnie dla królewiczów... :)  Zapraszam serdecznie :*



Szablony koron poniżej, zapraszam do pobierania... :)

Pierwszych 5 szablonów miałam okazję przetestować wraz z dziećmi... 
Niestety nie zdążyłam wykonać zdjęć gotowych już koron, ale postanowiłam, 
że chociaż pokrótce opiszę w jaki sposób je wykonaliśmy...
Opis pod szablonami.






Szablony składają się z trzech części: górnej oraz dwóch pasków, które znajdują się 
na dole... Po czym zabraliśmy się za ozdabianie, wyciętych już elementów... Najpierw kolorujemy je kredkami lub malujemy farbami. Kolorowe korony ozdobiliśmy za pomocą dżetów, kryształków samoprzylepnych, w różnych kolorach, które przypominały swym wyglądem prawdziwe diamenciki. Po czym zabraliśmy się za dopasowywanie ozdobionych szablonów do główek dzieci.... Do głównej części korony dopinamy dwa dolne paski. Następnie zszywamy ze sobą wszystkie elementy (paski dopasowujemy i zszywamy w zależności od rozmiarów głów dzieci). Pierwsze dwa szablony należały do dziewczynek, kolejne dwa wykonywały zarówno dziewczynki jak i chłopcy. Natomiast ostatnia korona zarezerwowana została już tylko dla małych królewiczów... :) 
I do by było na tyle... Proste prawda???? :)
Gwarantuje jednak, że efekt końcowy, mimo swej prostoty,wyszedł przepiękny...
Polecam!!! :)

Poniżej kilka innych szablonów koron, tych natomiast nie miałam okazji jak do tej pory przetestować. Ale przygotowane są już na następną okazje... :)













To wszystko na dziś :) 
Aaa już niebawem kolejny post,
w którym zaprezentuję Wam prosty 
sposób na wykonanie magicznej różdżki.
Dobranoc Kochani :*

1 komentarz:

Archiwum

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *