niedziela, 27 września 2015

"JESIEŃ, JESIEŃ JUŻ..."

We wtorek kolejne spotkanie z dziećmi na warsztatach plastycznych, które prowadzę. Tydzień temu wspólnie stworzyliśmy rameczki na zdjęcia z patyczków (zdjęcia ramek na końcu posta).
Natomiast tym razem stawiam na JESIEŃ, która zawitała do nas w minionym tygodniu... :)




Na ten wtorek zaplanowałam, że stworzymy - JESIENNE WIANUSZKI / OBRAZKI, które wykonamy na tekturowych talerzykach. Ozdoby (np. liście, kasztany...) będziemy tworzyć z przeróżnych materiałów, między innymi z: kolorowego papieru, z którego dzieci mogą powycinać szablony liści i innych rzeczy, można je także pomalować farbami czy stworzyć z bibuły. Na końcu przywiesimy do nich sznureczki lub wstążeczki, dzięki czemu będą one mogły zawisnąć na ścianach w domach dzieci... (przykładowe wianuszki na zdjęciach pod tekstem). Mam nadzieję, że dzieci będą zadowolone... :) Efektem prac podzielę się w przyszłym tygodniu :) Poniżej zamieszczam także inne ciekawe inspiracje prac na jesień.






 


 


Inne jesienne inspiracje:





















 I na koniec chociaż dwa przykładowe zdjęcia, obiecanych wcześniej ramek :)
Dzieciaczki naprawdę się spisały... :) 
Według mnie rameczki wyszły przepięknie <3



 To wszystko na dziś... :) 
Pozdrawiam Was Kochani i życzę Wszystkim udanego tygodnia... :)

Przedstawione powyżej zdjęcia z jesiennymi pracami plastycznymi są zarówno mojego autorstwa jak i również są to inspiracje, które znalazłam w sieci... 
O to kilka adresów stron internetowych, których prace wykorzystałam:
www.firstpalette.com, www.meaningfulmama.com, www.messforiess.net, www.krokotak.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *