wtorek, 22 sierpnia 2017

PAKIET POMOCNICZY DLA NAUCZYCIELI - DO POBRANIA ZA DARMO

MAŁA  NIESPODZIANKA


Cześć Kochani 😚
W związku z dużym zainteresowaniem moich postów z cyklu:"Pakiet pomocniczy dla nauczycieli", w których prezentowałam Wam moje autorskie projekty, postanowiłam przygotować dla Was małą niespodziankę... 😊 Od dziś niektóre z moich materiałów dostępne są do pobrania za darmo. Wcześniej by je otrzymać musieliście spełnić warunki regulaminu, od teraz dostępne dla wszystkich....  :) 
Oczywiście nadal będzie mi niezmiernie miło, gdy udostępnicie czy polubicie moje stronki. 
Zatem zapraszam do pobierania :) :*


MATERIAŁY DO POBRANIA:

-DYŻURNI - ODZNAKI doc, pdf
-KĄCIKI TEMATYCZNE W PRZEDSZKOLU - WIZYTÓWKI doc, pdf
-ETYKIETY DO SZATNI, NA SZATNI


Pliki pobieramy klikając w poniższe linki...


To wszystko na dziś, mam nadzieję, że materiały będą przydatne...
Pozdrawiam i życzę Wam d
obrej i spokojnej nocy

 :):*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *