poniedziałek, 14 grudnia 2015

CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA... - ZIMOWE DEKORACJE :)

Witajcie Kochani!!! :)
Mam nadzieje, że wybaczycie mi tą dłuższą ciszę na moim blogu.
Niestety nadmiar obowiązków robi swoje!!!
Ale dziś  w końcu się udało... :)
Wreszcie znalazłam chwilkę żeby usiąść i coś dla Was napisać...
Aaaa troszkę się nazbierało... Nadrobimy :) :)
Na początek post z dekoracjami zimowo-świątecznymi.
Dziś chciałabym Wam zaprezentować jak w prosty
sposób wykonać świeczniki i wianuszki świąteczne.
Serdecznie zapraszam! :)




-"ZIMOWE ŚWIECZNIKI"
 (Mogą posłużyć także jako lampioniki)

Świeczniki stworzone zostały ze słoików oraz szklanek.
Sposób wykonania jest bardzo prosty...
Pierwszy z nich ozdobiony jest koronką, przymocowaną do słoika przy pomocy sznurka, który dodatkowo trzyma również szyszkę.
Szyszkę pryskamy sztucznym śniegiem, do środka wsypujemy sól.

Świecznik wykonany ze szklanki ozdobiony jest solą morską.
Sól przykleić należy dowolnym klejem introligatorskim (np. Vicol, Magic).
Na końcu przyklejamy do szklanki śnieżynkę lub inną wybraną przez siebie ozdobę.







-"ŚWIĄTECZNE WIANUSZKI"



Wianuszki stworzone zostały na gotowej bazie - kule styropianowe. Jeśli takich nie posiadamy nic nie szkodzi, gdyż można je w łatwy sposób stworzyć samodzielnie, np. z gałązek lub posklejanych ze sobą taśmą uformowanych kawałków gazet. Gotową bazę ozdabiamy wedle uznania, dowolnymi materiały. Ja w przypadku pierwszym wykorzystałam orzechy, które przyklejałam do bazy pistoletem - klejem na gorąco. Gotowy już wianek zdobiłam gwiazdkami i kuleczkami styropianowymi. Jeśli chodzi o wykonanie drugiego wieńca gotową bazę obkleiłam materiałem. Następnie przymocowałam do niej materiały ozdobione sztucznym śniegiem i brokatem.
I to by było na tyle...  Sposoby wykonania dekoracji bardzo proste, a efekty końcowe ciekawe, przynajmniej według mnie... :))))
Chodź mam nadzieję, że i Wam się spodoba :)

Zapraszam również na moją stronkę na facebooku, gdzie staram się zaglądać częściej:
https://www.facebook.com/MyLife.MyPassion.MyChoice/
Pozdrawiam ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *