czwartek, 25 grudnia 2014

20 SENTENCJI, DZIĘKI KTÓRYM DZIECKO BĘDZIE SZCZĘŚLIWE... :)



DRODZY RODZICIE,

DRODZY NAUCZYCIELE…

Poczuję się szczęśliwy(a), jeśli będziecie mi okazywać miłość poprzez pieszczoty i buziaki…!

Poczuję się szczęśliwy(a), jeśli własnym zachowaniem będziecie mi dawać dobry przykład…!
                                                                                              
Poczuję się szczęśliwy(a), jeśli będziecie zaspokajać moje podstawowe potrzeby…!

Poczuję się szczęśliwy(a), jeśli będziecie mnie utwierdzać w mojej wierze we własne siły…!

Poczuję się szczęśliwy(a), jeśli będziecie mnie chronić, nie ograniczając przy tym mojej swobody…!

Poczuję się szczęśliwy(a), jeśli  będziecie potrafili mi odmówić,  mówiąc „NIE”…!

Poczuję się szczęśliwy(a), jeśli będziecie się ze mną dzielić swoimi sprawami…!

Poczuję się szczęśliwy(a), jeśli pozwolicie mi na swobodną zabawę…!

Poczuję się szczęśliwy(a), jeśli będziecie dbać o to, abym nie przesadzał(a)  z oglądaniem telewizji…!

Poczuję się szczęśliwy(a), jeśli nie będziecie ode mnie wymagać, abym był(a) „najlepszy/a”…!

Poczuję się szczęśliwy(a), jeśli nie będziecie mnie męczyć, ani też ignorować…!

Poczuję się szczęśliwy(a), jeśli będziecie zgodni, co do tego jak mnie wychowywać…!

Poczuję się szczęśliwy(a), jeśli wychowując mnie, będziecie mi okazywać miłość i wykażecie się cierpliwością…! 
  
DZIECI :)

Sprawmy by nasze pociechy czuły się dobrze w naszym towarzystwie, starajmy się je uszczęśliwiać... Czasem tak niewiele trzeba... :) W końcu nikt na to tak mocno nie zasługuje jak ONI... Prezentowana powyżej lista to tylko przykłady sentencji, każdy oczywiście może je modyfikować  do swoich potrzeb, uczuć... Moje sentencje zawisły także na drzwiach sali przedszkolnej,codziennie rano przekraczając jej próg spis ten przypomina zarówno mi jak i rodzicom/opiekunom, by nie zapomnieć o tym co najważniejsze :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *