niedziela, 2 listopada 2014

KILKA SŁÓW NA POWITANIE ! :)

Witam wszystkich bardzo serdecznie!


    Mam na imię Monika, mam 25 lat, od ponad roku jestem dyplomowaną nauczycielką edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ukończyłam także wiele innych kursów, szkoleń, dzięki, którym prowadzę przeróżne warsztaty dla dzieci (np. warsztaty teatralne, warsztaty muzyczno-taneczne...). W pierwszym poście chciałabym pokrótce scharakteryzować specyfikę mojego bloga. Poświęcony on będzie głównie mojej największej pasji, a zarazem mojej pracy zawodowej. Pokrótce także troszkę nowinek z mojego życia prywatnego. Jednak blog ten przede wszystkim będzie moją wirtualną biblioteczką z materiałami do pracy z dziećmi. Co jakiś czas zamieszczać będę przeróżne pomoce dydaktyczne, ilustracje, scenariusze zajęć, pomysły na ciekawe prace plastyczne, dekoracje czy zabawy, tytuły ciekawych książek itp. Przedstawione materiały będą zarówno mojego autorstwa jak i pomysły zaczerpnięte z Internetu od innych koleżanek, kolegów. Dzięki blogowi moje materiały będą uporządkowane, spokojnie oczekując na swoją kolej :), a przy okazji chętnie podzielę się moim dotychczasowym zbiorem z innymi. Może akurat coś się przyda... :))). Zapraszam również do dzielenia się swoimi uwagami, pomysłami... chętnie skorzystam z każdego pomysłu czy rady... w końcu co trzy głowy to nie jedna!!! :) Pozdrawiam! :)
Zapraszam również na: https://www.facebook.com/MyLife.MyPassion.MyChoice 
oraz http://www.pinterest.com/MoniKa2812/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *